Дослідження щодо відношення українців до локальних вин
Друзі, на нашу допомогу просить Олександра Ганчукова, яка зараз навчається у Техаському Технологічному Університеті і паралельно працює у Техаському науково-дослідному інституті маркетингу вина. Вона також є амбасадором Дороги вина та смаку Української Бессарабії, і це звичайно ж вплинуло на тему її дослідження.
У співпраці із професором університету Олександра проводить дослідження щодо відношення українців до локальних вин.
Дуже важливо дізнатися думку та зрозуміти ставлення споживачів до українських вин, аби допомогти фахівцям впроваджувати кращі та більш якісні стратегії із маркетингового просування.
Дослідження включає питання про Ваше ставлення до українського вина. Заповнення анкети займе близько 5 хвилин. Ваша участь повністю добровільна, і Ви можете зупинитися у будь-який момент.